La nostra última excursió, va ser a les estimades basses de Sant Oleguer (Sabadell), estimades ja que per fi, gràcies a les condicions meteorològiques, no es va retrassar més inútilment i vam conseguir anar sense cap problema. La anada va ser una anada en bus aburrida, sense cap mena de diversió, al arribar vam seure a on el bus va aparcar i ens van deixar temps per esmorçar una mica sense excedir-nos, perquè no tinguèssim un tall de digestió. Després vam entrar a les bases i ràpidament, com desesperats vam anar al tobogan que hi havia o directament al aigua (evidentment després de passar per la dutxa, perquè som nens bons), Després de buscar-li novio a la Mercè (que vam trobar, un nen una mica guarro, que es masturbaba veient Dora la exploradora), també vam molestar a la gent de la piscina cantant les nostres cançons i fins i tot vam fer un amic, que pel quje tenim entès es diu "Stewy Ferb César Fresa", un noi molt simpàtic, però que per desgràcia no estava interessat en la nostre companya Mercè Gallego.
Finalment, després de dinar i passar una estona tots al bar, vam tornar al autocar a les 15:48 ja estavem pujant, per tornar a casa.
-Ra-Ra-Ragazza! Yoy say you wanna you touch me!
-Ra-Ra-Ragazza! Mercè flagélate/fustígate
-Baby (modificada)
-Juan, vámonos de putas
