jueves, 28 de julio de 2011

Les basses de Sant Oleguer (Sabadell)

La nostra última excursió, va ser a les estimades basses de Sant Oleguer (Sabadell), estimades ja que per fi, gràcies a les condicions meteorològiques, no es va retrassar més inútilment i vam conseguir anar sense cap problema. La anada va ser una anada en bus aburrida, sense cap mena de diversió, al arribar vam seure a on el bus va aparcar i ens van deixar temps per esmorçar una mica sense excedir-nos, perquè no tinguèssim un tall de digestió. Després vam entrar a les bases i ràpidament, com desesperats vam anar al tobogan que hi havia o directament al aigua (evidentment després de passar per la dutxa, perquè som nens bons), Després de buscar-li novio a la Mercè (que vam trobar, un nen una mica guarro, que es masturbaba veient Dora la exploradora), també vam molestar a la gent de la piscina cantant les nostres cançons i fins i tot vam fer un amic, que pel quje tenim entès es diu "Stewy Ferb César Fresa", un noi molt simpàtic, però que per desgràcia no estava interessat en la nostre companya Mercè Gallego.

Finalment, després de dinar i passar una estona tots al bar, vam tornar al autocar a les 15:48 ja estavem pujant, per tornar a casa.

Al autocar vam començar a cantar cançons durantr el trajecte de tornada, entre les més famoses:
-Ra-Ra-Ragazza! Yoy say you wanna you touch me!
-Ra-Ra-Ragazza! Mercè flagélate/fustígate
-Baby (modificada)
-Juan, vámonos de putas

El vivac

El dia 25 de juliol vam fer el vivac a la romànica, abans de anar a la romànica, vam deixar les motxilles al  casal i vam fer una gimcana pel poble, després vam anar cap al casal, vam agafar les motxilles i vam anar a la romànica, al arribar allà començàrem montar les tendes de campanya i un tendal, després d'una estona vam anar a sopar i posteriorment explicàrem històries, incloses vivençes de la  Nina, al acabar vam fer un lloc que era baixar a una riera per agafar aigua i portarla a la romànica. Vam estar jugant fins a les 3:00 de la matinada, i després alguns se'n van anar a dormir i els altres vam seguir desperts parlant i passejant per allà. Vam estar tota la matinada desperts i després al  matí vam veure la posta de sol.
A les 9:00 estavem tots desperts i vam desmuntar tot per baixar fins al casal per deixar les motxilles i anar cap a la piscina de Masquefa sense càrregues, alguns van quedar-se dormits en les toballes. (Marina Diez Font i Alba Rodríguez Zurita)
Finalment vam anar al casal i tots vam marxar a casa.


La nostra excursió a Hostalets de Pierola!

Vam, sortir d'aquí a les 10:30 PM, Va ser un trajecte molt dur, però finalment vam arribar al nostre destí, uns polígons industrials dels Hostalets de Pierola. Durant el nostre trajecte fins als Hostalets, hi van haver baralles, disputes,etc. Però la GRAN monitora Nina Eriksen Ramon, va imposar-se i va evitar la sublevació per part de Mercè Gallego, Arnau Rafael (Bombín) i Pau Gallego. Va ser un trejecte ple de panyores, moooltes panyores (Per part de la Mercè) i bronques moooltes bronques (Per part de Pau Gallego i "Bombín"). Quan vàrem arribar als Hostalets de Pierola i vàrem esmorçar, iniciarem una guerra d'aigua en la que tothom va quedar xop.
El camí de tornada va ser pràcticament similar al de la anada, però amb la incorporació de la Marina al nostre grup al final, ja que va patir un atac de butllofes; i és per aquest motiu que ens vàrem retrasar tant durant la nostra tornada al poble.

miércoles, 20 de julio de 2011

La nostra excurció a les Masies

Ahir en el casal vam fer una excursióper visitar 4 masies diferents, en els quals es deien: Cal Quim, Can Torres, Can Massana, Can Valls. També ens van fer una petita explicació per a cada masia.

miércoles, 6 de julio de 2011

Hola!!!! Us donem la Benvinguda al nostre blogg ;)

El nostre blogg es diu Ragazzos és un nom en italià, que en català vol dir: Nens. Som una colla d'amics que ens reunim en el casal Juliol Actiu! Aquest grup està format per: Mª carmen, Mercè Gallego i el seu cosí Pau Gallego. Segiu-nos. Formem part del grup Bastardos!!! ;) 

CASAL D'ESTIU

El casal d'estiu es un lloc on es fan activitats diferents cada dia, es fa esport, es fan sortides, es va a la picina pocs diesm i es fan jocs.